Prins Sune

För några dagar sedan hade jag min mysiga prins här hemma i lägenheten. Vi var och badade, gick runt halva Kungsholmen och låg sked. Dock skällde han hela natten. Jag var så arg så att jag kokade. Hunden har inte sovit hemma hos mig på evigheter och han reagerade på minsta lilla ljud. I huset där mamma bor, är det tyst om nätterna. Det är det inte i mitt lägenhetshus där det bor ca 500 personer... Jag var trött som en åsna och Sune var, trots nattens bravader, pigg som en nyponstjärt.
Gay-posen. Vart har han lärt sig den där?
Jag vet, jag ser en aning skadad ut medan Sune sover middag. Alltid vara nära. Står man och diskar, ligger han på ens fötter och värmer. Här står jag i badrummet och sminkar mig och Sune ligger och springer med tassarna i sömnen. Mys-hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0