Casual casual Friday!

Så här ser jag ut på fredagar. Lite tuffare, lite hårdare.
Om sanningen ska fram går jag till skolan i de fulaste kläderna i världen, men det är ju det bästa med min skola - eftersom vi tränar varje dag behöver man aldrig klä på sig ordentligt, sminka sig eller vara snygg. På mornarna drar jag bara på mig tights och mjukiströja, äter frukost, borstar tänderna och går till skolan. Så ser det ut för mig. Därför är det kul att sminka sig och vara fin då man är ledig.
Idag har jag lånat litteratur inför kommande vecka, det blev några böcker att läsa. Tror jag måste skippa utgången för att hinna läsa alla.... Eller? Näe! Tänker inte plugga en lördagskväll, där går gränsen!
5 böcker och en film lånade jag idag. Pluggis!

Saker att göra utöver läsandet:
  • Ragga ytterligare två elever till gruppen som jag ska jobba med i examensarbetet
  • Börja skriva på C-uppsatsen
  • Komma på vad min metod är (den punkten som väger tyngst, typ det mitt examensarbete handlar om)
  • Möte med handledare
Men det kan vänta lite, nu är det FREDAG! Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0