Hemma och slappar

Håller nästan på att somna. Men det får jag inte! För snart ska jag göra mig lite fin inför middagen för födelsedagsbarnet Håkan. Idag har jag tränat på skolan som vanligt och sedan raggat elever till mitt examensarbete. Hmm... Ska bli intressant och se vad det kommer att bli.
Nä urs, är så trött nu att jag måste ställa mig upp för att inte somna. Glömde jag skriva att jag har försovit mig två dagar i rad? Har kommit i tid, men fan vad jobbigt det är att stressa på morgonen, det suger verkligen och får jag inte i mig ordentligt med frukost, klarar jag inte av att dansa i tre timmar. Det är det jädra mörkrets fel, hade det varit ljust på morgonen skulle det vara lättare.
Jajajajaja.... Jag babblar så jävla mycket skit just nu, jag vet! Skittråkigt, jag vet. Nu ska försöka att bli snygg! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0