Jo, jag ä bitter

Fick detta av min vän Anna som åker till Egypten om några timmar:
"Nu bär det snart av kära vän! Ska tänka på dig och skicka sms! När vi kommer hem ska vi leka... Ojojoj! Älskar dig! Puss"
Jag svarade henne:
"Vet du, det finns bara fula människor i Egypten så ni kommer att ha skitråkigt."
Jag tog inte med att jag skämtade, att jag önskade henne en underbar resa och att jag älskar henne, men det stod faktiskt också i sms:et. Ville bara verka cool inför er som läser.
Ps. Jag tycker inte att de är fula i Egypten, skrev så bara för att göra henne ledsen i ögat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Syrran åker till Egypten om 2 dagar... Har även en kompis som kommer hem idag därifrån också...

Skulle ha följt med syrran egentligen men det fanns inga biljetter kvar, lika bra det...fick för mycket jobb så det var tur i oturen... ;)

Var inte bitter min lilla Bajs-Matilda...din tid kommer...du har ju iaf EN resa att se fram emot... :))



PUZZZZZZZZZZZZZ

2010-02-02 @ 09:16:30
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0