Läskigt lik historia!

Kolla in den här historien som bloggaren Laila skrivit:
http://lailaaziz.blogg.se/2010/february/lasarfraga.html?_tmp=2689156d1c78521f2abd3e78d6e88e5c62f8cdbd
Jag började jobba på Adidas, Andreas var min chef. Han hade flickvän, jag pojkvän. Vi blev dumpade inom samma timme och vi umgicks som vänner. Det gjorde vi redan innan. Efter några träffar ute, vi gick på wallmans, fikade, tog en öl (enbart som vänner) pussade han på mig för första gången på East... Sedan dejtade vi lite mer, han bjöd mig på middag och hotell på min födelsedag, vilket var innan vi blev tillsammans och vi fortsatte att ses massor.
Vårt förhållande var hemligt eftersom vi jobbade ihop, policyn säger att man inte får vara tillsammans med nån på jobbet, speciellt inte då den ena är chef... Då vi åkte bil tillsammans till jobbet, släppte han av mig en bit från butiken medan han åkte runt för att hitta parkering. Han tyckte att det var skitkul att jävlas med mig då han 5 min senare kom till jobbet: "Heeeeeeej Matilda! Hur mår du? Det var länge sedan, har du hittat nån ny kille än då???" Jag hatade det, tyckte att det var pinsamt då han höll på så där. Till slut orkade vi inte hålla på och smyga, alla på jobbet visste redan sa de. Trots att ingen av oss sagt nåt. De sa att de alltid tyckt att vi passat bra ihop och undrat när det skulle ske.
Där hade vi kämpat för att hålla det hemligt och då vi sedan ändrade status på facebook och "kom ut" var det ingen som blev förvånad. De sa att de hade anat det eller varit helt säkra på det.
Det är nog vanligt att man hittar nån på jobbet, bra eftersom man lär känna personen innan man börjar dejta!
Tack Adidas! ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

heheh aa den var lik faktiskt :P :D coolt!

2010-02-22 @ 19:54:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Bosse

chef!?!?!??!?!??!?!!!?!? Rabbe har hon vänstrat med någon eller??

2010-03-01 @ 00:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0