Off till mami och Sune!

Så himla skönt att få sova ut! Lördagsmornar är de bästa på hela veckan. Sova tills man vaknar, dega kvar i sängen tills man orkar gå upp och dricka kaffe med skummad mjölk framför tv4-morgon i mjukiskläder. Mysigaste dagen i veckan helt enkelt!
Men nu ska jag klä på mig och sen åka till mamma! Vide är också hos sina föräldrar (som bor granne med mina) och vi ska ut på promenad med deras labrador och vår Sune. Jag ska banne mig ta på mig täckbrallor så vi kan leka ordentligt i snön med vovvarna! Sune är ju lite kär i deras labbe Ronja.
Första mötet mellan Sune och Ronja. Nu är Sune snart lika stor som henne och de kan leka ordentligt nu. På den här tiden sprang Ronja tusen gånger snabbare än Sune och Sune kunde knappt lyfta sin tjocka bakdel, han hängde inte med i hennes tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0