Polarna Sune, Ronja och Audi

Alltid lika trött då han åker bil med sin snuttefilt...
Stora Audi på 42 kg var lite smått rädd för kaxiga Sune (som inte fattar att man ska ha respekt för äldre män). Alldeles för snälla Ronja sa som vanligt inte åt Sune då han hängde i hennes mungipor... Skitunge!
Jag i en tröja som mamma stickade åt pappa, nu är den min myströja :)
Vad är det för fel på den här hunden?
Han kör fortfarande grod-stilen vilket jag har hört är bra. Då har han tydligen inga höftproblem som annars är vanligt bland labradorer.
Nu ska jag göra mig snygg och sedan blir det utgång!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

aaaw, vilken sötis!

2010-02-22 @ 00:51:57
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0