Så skönt, så skönt!

Att komma igång med skolan igen alltså. Det är verkligen kul nu! Dessvärre har jag en aning för mycket att plugga, men det känns inte så himla farligt ändå. Det är en sån liten sak att jämföra med vad som hänt.
Imorgon fyller klasskompisen Håkan 30 och det ska vi fira! Hela klassen ska ut och äta middag och det kan även hända att Håkan får en liten present. Efter middagen ska jag hem till världens finast kille och ta det lugnt. Resten av helgen består av filmklippning till examinationen/redovisningen nästa fredag. Jag ska även försöka att få min essä och fördjupning av stil klar.
Det blir plugg så att svetten lackar. Det ska pluggas så att det bara stinker. Det kommer att pluggas tills det hettar om öronen. Det kan även hända att det ska pluggas tills bägaren rinner över. Det är liksom som att kliva in i ringen, då man väl står där har man inget val. Man måste se skräcken i vitögat hos motståndaren, ta tjuren vid hornen och besegra!
Ok, jag tror att ni fattat nu. Jag gillar ordspråk, men det bästa är då folk använder dem helt fel. Det är ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Sara R

Asså du är bara för rolig! :) sitter och skrattar för mig själv.. läser bloggar kvart över ett på natten på en lördag.. det gör nästan ont i mig asså!

2010-02-07 @ 01:13:44
Postat av: Milda Matilda

Haha! :) Vad läskigt, trodde att det var min syster Sara som hade kommenterat. Tänkte "Vad snällt hon skriver!" Hon brukar vara mer ironisk då hon kommenterar. Men så insåg jag att både du och min syster har initialerna R. Sarorna R!



Puss på din Sara Rabenius!

2010-02-07 @ 15:00:13
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0