2 timmars sömn

Är en aning trött. Vägrade att sova för länge trots att jag somnade kl. 6 imorse. Som jag skrev igår "det kommer att bli en lång natt". Vilket stämde precis. Jag svettadades som en gris, lyssnade på Andreas snarkningar och tänkte på pappa konstant. Då Andreas gått upp och jag hörde att han släppte ut Sune på tomten innan han gick, blev jag så sugen på att mysa med Sune och jag ville säga hejdå till mitt hjärta innan han gick till jobbet.
Sen har jag och Sune-boy varit på en lång promenix, övat på att gå fot och lekt med en söt cocker spaniel. Äntligen en hund som gillade Sune! Jag tror alla förbannade hundar har lärt honom att vara snäll mot dem han träffar. Den här hanen var supersnäll mot Sune eftersom han inte hoppade upp och juckade, hängde i hans mungipor och slickade honom i stjärten. Braaaa Sune!
Nu ska jag kolla på "En annan del av Köping" som jag missade igår. Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Då bräckte du mig med 1 timme...

Jag somnade runt 4.30 och gick upp 7.30, sen var det bara att få iväg barnen till skolan, efter det åka iväg och skapa blomsterarrangemang till alla hotell.

Känner mig lagom mör nu. :(



Kunde inte sova hur jag än försökte så jag gav upp och satte på tv-n. Fastnade vid en dokumentär om den Australiensiska tjejen som fick 20 års fängelse för haschsmuggling. Oskyldig eller ej ?



Hur ska jag nu kunna hålla mig vaken och se "Paradise Hotel" 22.00 ?!

Ett stort värdsligt problem !!!



PUZZ !!!

2010-01-11 @ 20:25:25
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0