Blandade känslor

Jag känner både ångest och panik inför måndag då jag ska tillbaka till verkligheten. Jag har praktik på ett superställe, men är så himla orolig för hur det ska gå. Jag har varit där förut och jag vet att det kommer att gå bra, inga tvivel där, men jag har ingen ork till att planera lektioner och vara duktig. Synd att sitta och grubbla på det nu efter den här roliga kvällen med underbara familjen och vännerna. Men jag har ont i magen. Urs, har en klump i magen och bredvid mig snarkar motorsågen som vanligt. Två sekunder tar det innan han sover och själv ligger man i timmar innan man somnar. Ska väl försöka såga tillbaka nu då. Men urs. Ångest.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skoj ! Vad är det för superställe ?



Ha du ätit någon mango på sistone ? ;)

2010-01-17 @ 11:24:55
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0