God morgon

Pappas myshund. Han är verkligen som ett spädbarn, bara det att han tar sig fram lika snabbt som en galopperande unghingst... Jag vet pappa, han ska INTE vara i sängen, men han är ju så snäll så fort han kommer upp...
Men jag lovar dig att jag är hård mot honom annars. Är han stygg får han höra. Ibland galopperar han iväg in under bordet då jag ryter åt honom, ibland kör han hundblicken (ögonen bara hänger på honom och han försöker se söt och oskyldig ut). Som då han står och väljer och vrakar bland skorna i hallen, eller som då han biter i ens kläder, hälsenor, strumpor,mössor, vantar, då han äter bajs, spya, då han retar vår gammelhund Chaplin, eller då han försöker äta upp julgranen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0