Hade jag tråkigt?

Eller var jag rent av frustrerad? Kanske det var så att jag väntade i två timmar igår på Andreas innan vi drog iväg på festen? Jag hade tusen gånger roligare på festen än vad dessa bilder visar iaf.
Det började med en het pose med vinflaskan... Jag la till en polsk tuch ser jag nu.
Det var extremt kul att ta kort på mig själv och gillade vad jag såg att...
...jag valde en ny miljö - köket! Jag blev ganska nöjd med flaskan i köket också.
Sen kliade det
Och jag dreglade och blåste bubblor. Jag hade kul i min ensamhet. Jag vet, man borde inte lägga upp detta. Idag har vi skrattat och bettys bilder på telefonen. Hon har dock valt andra miljöer. Men jag respekterar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0