Hälften till 50...

Jag har ett svagt minne av att Andreas sjöng för mig runt 6 halv 7 i morse och vid nio kom mamma och Sune och väckte mig med sång, frukost och paket. Låtsades sova innan de kom in i rummet. Eftersom jag inte önskat mig något, förväntade jag mig inte några presenter, men som vanligt hade mamma alldeles för mycket. Jag sa ju åt dig att jag inte önskade mig nåt mamma! Som om hon skulle lyssna på mig :)
I kväll blir det en "liten" middag med la familja. Ja, vi är ju ganska många i själva familjen så middagar blir ju aldrig små. Och på lördag blir det en lite större middag med de närmsta vännerna och andra släktingar.
Ja må jag leva! Hurra!
Tur att jag fick hjälp med att öppna paketen.

Kommentarer
Postat av: Betty

Jag är en närmsta vän :-) Yes!

2010-01-14 @ 11:17:20
Postat av: Milda Matilda

Det stämmer lilla spettan :)

2010-01-14 @ 12:25:34
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0