Hjärtat till dig

Jag gjorde ju ett hjärta till dig pappa. I "luffarslöjd" som du gjorde ljusstakar mm i. Jag är dock bara en amatör i jämförelse med pappa, så här ser pappas ut. Jag vet, bilderna är skitdåliga, men jag tog dem med mobilen (som jag gör med alla bilder) och det var mörkt ute.
Ok, ännu en dålig bild.... Ska lägga upp bilder på dina konstverk pappa. Den här klippte jag ut från en bild som var på ditt minnesbord på minnesstunden. Vi hade dina ljusstakar inne i kyrkan också, de är så vackra. Jag blev glad i höstas då du började göra alla ljusstakar, fat, krokar, hinken och allt annat. Det var ett tecken på att du var uttråkad, att du ville göra något. Alltså att du hade energi och mindre ont. Du ville ge bort allt till oss i familjen och du hann precis göra till oss alla innan du blev för svag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0