Jag ska få en volymtång i present av Sara

Min syster Sara har inte förstått det här med presenter... Halva grejen är ju att man inte vet vad man får, att det är lite spännande att öppna paket.
Sara: Vill du ha en mini volymtång? Eller har du redan en sån?
Jag: Men jag har ju sagt att du inte ska köpa nåt!!!
Sara: Men har du en sån?
Jag: Nej.
Sara: VILL du ha en sån?
Jag: Jag sa att du inte ska köpa nåt *suck*
Sara: Men du har ju ingen och dem är bra.
Jag: Då behöver du inte slå in den nu dårå...
Sara: Nej, det är bra, haha. Hejdå.
Det var ju samma sak då jag var liten och frågade vad jag skulle få i julklapp (jag ville ju inte veta egentligen), varpå Sara svarar "En eltandborste". Mycket riktigt, jag fick en eltandborste. Det där med överraskningar är inte riktigt hennes grej...

Kommentarer
Postat av: Sara

Men din ANDRA present vet du inte alls vad det är!!!

2010-01-13 @ 16:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0