Plötsligt är alla döende

Perfekt... Tänkte att jag skulle försöka att tänka på nåt annat än canser... För plugga kan jag ju uppenbarligen inte. Har försökt hela dagen, men det har inte gått, jag har inte ens varit i närheten av att löst något problem alls av vad jag har framför mig. Därför tänkte jag att jag kollar lite på "Nip tuck" (den sjukt bra serien) för att försöka tänka på annat och sedan göra ett nytt försök till att plugga. Synd bara att en av huvudpersonerna i avsnittet får reda på att han har bröstcanser. Lustigt va? Så nu sitter jag och glor på honom och hans försök till att hitta någon som kan ta hand om hans barn  då han dött.

Allt påminner om pappa. Allt påminner om canser också. Jämt. Alltid. Vad jag än gör så finns det där. Har ni sett reklamen på youtube: "När är din dödsdag?" Eller vad fan de säger... Försöker att tjäna pengar på att folk ska ta reda på hur länge de ska leva. På vilka grunder??? Jo, på att de vill tjäna pengar. Jävla svin.
Man kanske kan jämföra min situation med en gravid kvinna: plötsligt ser hon ungar överallt. Alla kvinnor förvandlas till gravida och det springer barn överallt. Egentligen har det inte hänt något med omvärlden, det finns fortfarande lika många ungar och gravida kvinnor, men det har hänt något med henne.
Kalla mig bitter, för det är PRECIS vad jag är. Jag är inte sorgsen, gråter och bekämpar sorgen som de flesta annars gör. Jag är bara bitter och arg. Men egentligen är jag faktiskt ledsen. Synd bara att jag kanske inte blir behandlad som en sörjande. Måste man gråta för att få förståelse? (Obs, läs förståelse och inte tycka synd om.)

Kommentarer
Postat av: Betty

Skickar världens finaste Matta en stor varm puss.

2010-01-29 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0