Underbara människor!!!

På cancerfonden.se kan man se människor som under flera år samlat ihop pengar, ordnat konserter och dylikt för att få in pengar till cancerforskningen. Idag har jag fått höra om ytterligare 2 som dött i den brutala och hemska sjukdomen.
Men det som glädjer mig är människor som kämpar för att få bort eländet! Jag och min systers man Micke kollade hur det gått för vår insamling "Campen" och vi såg att vi redan slagit vårt mål på ca 1,5 vecka! Helt underbart!!!! Vårt mål var 10 000, men nu ligger vi på 10 600!!!!!! Vi ligger på 40:e plats av dem som samlat in mest, men vi har mycket kvar att jobba för. Den som samlat in mest 158 190 kr! Fyfan vad bra. Bort med skiten!
Om du vill skänka en liten eller stor slant, gå in på http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2165
PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Gumsan !

Jag tog mig friheten att skriva om er kamp och länka till er sida på cancerfonden på min blogg.

Kanske alltid kan hjälpa någon...man vet aldrig... ;-)



PUZZZZZZZ

2010-01-05 @ 18:59:08
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0