Min andra semestervecka med Anton, eller ska jag kalla dig Aton?

Förra veckan hände jag med Anton varje dag. Jag stod ut med hans skämt, hans doft, hans skratt och hans snarkningar. Men jag gillade det! Anton är världens finaste. Vi njöt av poolhäng, båtturer, grillning, alkohol, fika och även en angenämt restaurangbesök i den ödsliga staden Stockholm. Jag njöt i fulla drag. Anton har även fått ett nytt smeknamn - Aton. På fyllan råkade det i farten ramla ut min mun.
Vattenbalett såklart
Den är lång och smal...
Detta är en grymtande gris som man ska ha i kylskåpet. Anton har den ovanför sitt kassaskåp (?) Att han ens äger ett kassaskåp... Och kan denna felplacering av griseknoen vara en orsak till hans love handles? Eller vad säger du Eight-ton? Moahaha!
Mitt försök till att driva tillbaka för alla hans smal-skämt om mig då jag såg sopbilen: "Känner ni, det luktar Anton!" Anton jobbar ju som sagt som sopgubbe. Ok, det var inget lyckat skämt. Men min mamma brukar alltid säga att det viktigaste är att man försöker.
Mama Fanny är alltid lika vacker!
Jonas, Fanny och jag
Karlbergs slott
Anton lutar sig tillbaka. Karlbergskanalen precis utanför mig.
Restaurangbesök kvällen innan vi åkte till mitt land.
Tack för ditt leende Aton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0