Graciette 25 år + smal-skämt

Har kramp i magen och i käkarna efter kvällens skratt. Fyfan vad ni är sköna Graciette, Karin, Jenny och Hannah! Alla har ni era olika böjningar...
Eftersom G pojkvän är läkare rådslog jag med honom angående min vikt. Har precis druckit en kaloridrink och ätit mackor. Till middag åt jag en stor hamburgare och till lunch åt jag focaccia. Jag äter och dricker massa skit, äter mkt, men ändå går jag inte upp i vikt. Vill gå till en dietist som kan fetta på mig lite. Därför kom jag att tänka på Antons skämt om mig. Han kan langa fram 25 skämt om min vikt på 30 minuter och sedan kissar han på sig av skratt. Ni får gärna säga att de är tråkiga. Anton:
"Matilda är så smal att hon måste hoppa mellan duschstrålarna för att få vatten på sig"
"Tänk er reklamskyltar från nån hjälporganisation för svältande barn... Matilda passar på en sån skylt."
"Då jag och Matilda vandrar på ängen ser jag att de höga grässtråna vajar i vinden, och då jag tittar bak för att se om Matilda hänger med, ser jag hur hon vajar hon också."
"Matilda, var är du? Jaha.... Hon står i profil."
"Om Matilda skulle hoppa från 10:e våningen skulle hon inte slå sig. Hon skulle singla ned likt ett papper."
Han har fler, men jag kommer inte ihåg dem. Nu ska jag sova och imorgon blir det jobb! Puss och godnatt. Tack för ikväll fina klassisar!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Å jag är glad att jag har dig :)

Haha jag tyckte dem var lite roliga men när kommer dina 25 skämt på 30 min om Anton och hans vikt? Jag vill se och höra en battle ;)

ÄLskar er båda!

2010-06-20 @ 21:02:22
Postat av: Karin

Jag har också kramp, så roligt det var muttis! :D

2010-06-21 @ 19:28:56
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0