Barnslig? Näe - charmig!

Så här ser alla bilder ut på mig ungefär. Jag kan inte se normal ut. Måste vara ett syndrom, en diagnos eller ett beroende...
Under den här harmoniska och vackra bilden kommenterar ex-kollegorna vilt på face book:
"Ooohhh vad fiiin han e. O du med Matilda, men mest han ;)" (En manlig kollega som är lite smått sugen på A)
"Jag skulle nog vilja påstå att det är ett mycket snyggt par det här.. Andreas står för det lite mogna fina uttrycket o tilda är en sexig, barnslig och charmig donna! sådeså!"




Barnslig? Nää. Man väljer vad man roffar åt sig här i livet och jag väljer "sexig" och "charmig". För barnslig är jag då inte!
Eller...?
Jag är en allvarlig tjej med fötterna på jorden. GRAVALLVARLIG.


Kommentarer
Postat av: Betty

Jag vet hur det är, jag lider också av syndromet

2010-03-09 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0