Då jag var liten...


  • Hatade jag mitt namn, jag ville heta Johanna som min syster. Värre var det med mitt andra namn Gunilla...
  • Ville jag bli gymnast.
  • Utvecklade jag fobi för tandläkaren. Har det än idag.
  • Ljög jag mycket. T.ex. om att jag hade en lillasyster och katt.
  • Lärde jag Michaela om blommor och bin. Se hur bra det gick, hon har ju barn idag!
  • Hade jag en kanin som var nästan lika stor som jag.
  • Blev jag knivhotad. Jag gick i ettan på långstadiet och tre killar i sexan försökte råna mig och min kompis. På vad liksom? Frukt från den rosa, blommiga ryggsäcken? Nåt annat värdefullt hade vi ju inte.
  • Hade jag alltid skitiga fötter eftersom jag vägrade att ha skor.
  • Hatade jag att duscha, mamma och pappa fick tjata länge innan jag hoppade in i duschen.
  • Älskade jag öl, kaffe, smör, vatten och hundar.
Glad för ett glas öl!






Jag gillar att duscha i dagens läge. Nä nu ljög jag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0