Humor?

Alla som läser den här bloggen vet ju om vår "lilla" labradorvalp Sune, men vad många inte vet, är att vi har en till liten skruttig pudel - Chaplin 15 år gammal. Han är senil, blind, tandlös, stel i lederna och kan stå och morra in mot ett hörn. Ingen vet vad han är arg för, det sker nog ganska mysko grejer i hans lilla huvud. Det räcker att gå på en treminuterspromenad med honom och hans gångstil blir mer och mer komisk för varje dag. Min syster Johanna fick äran att ta hand om honom nu då mamma är bortrest och jag fick den söta valpen.

Johanna

Kom ner till daglivs imorgon och hjälp mig jobba!!!!

18:22Matilda

kan inte, har sunebabyn

18:23Johanna

men jag har ju chappobabyn...och jag kan:)

18:24Matilda

hur hinner du egentligen??????? du måste tänka på hans dagliga fys-träning

18:25Johanna

jadå, vi har ett gemensamt gymnastikprogram han och jag


Kommentarer
Postat av: Halta systern

Då kan du ju också tillägga att jag går på kryckor just nu....

2010-03-31 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0