Ikväll blir det pyjamasparty med Vide och Sune!

Vad mysigt det var då man var liten och hade pyjamasparty, alla hade nattlinnen och pyjamas på sig, vi åt chips och tittade på film. Idag blir det Vide, Sune och jag. Jag tycker att Michaela saknas! Vide och jag har ju känt varandra sedan vi var ett år, Michaela flyttade till Korgpilsgränd då vi var sex och sedan dess har vi alltid umgåtts. Pyjamasparty = Vide, Michaela och jag. Trion! Mamma åker till mormor i Finland över Påsk, därför ska min favoritbaby Sune bo här, han tar Michaelas plats. See you later!

Kommentarer
Postat av: Syrran med de andra hundarna

Och jag har pyjamasparty med Ty och Chappo!

2010-03-31 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0