Klagomål på middag + mina nya boots

Studentamt säger den ena, sjuk i huvudet säger den andra! Vadå! Min middag var ju potatis och kyckling. Samma sak som att äta pommes frites!
Förresten, jag älskar min gummistövlar. Hur kan folk leva utan det i landet som består av 85% vatten? Så skönt att slippa hoppa mellan sjöarna på gatorna. Tack mami som gav mig dessa :)
Hejsan Petronella i från Plaskeby! Det här var för övrigt min favoritsysselsättnaning som barn. Vide, Michaela och jag klädde på oss galonisar och simmade (bokstavligen talat) i vattenpölar.

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha, vilken rolig idé! Vi får komma överens om en maträtt då! Vad tycker du?

2010-03-08 @ 23:48:08
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag tyckte detta lät jätteroligt. Att bli utmanad! Är det ok om jag skriver om det på bloggen? Och säger att flera får vara med? Creddar dig för förslaget förstås.



Ska klura lite på maträtten, håller på att spöa pojkvännen min i kort nu. Återkommer. ;)

2010-03-09 @ 00:08:46
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0