Kryssning = dans på rosor

Har inte orkat skriva då jag varit helt död efter kryssning + mer fest. Har dessutom jobbat lite och igår var jag så slut att jag låg som ett kolli hemma hos Andreas och glodde på tv hela kvällen. Men det var det fan värt! Man kan tycka vad man vill om kryssningar och visst, det är white trash. Äcklig miljö och skumma människor. Men vi var 23 stycken glada vänner som hade så jävla kul! Tror jag skrattade konstant, underbara vännerna är det bästa och det här behövde jag. Det här ska vi göra om!
Blondinerna höll ihop, bara Fanny och Sofie som saknas!
Jag, Karin och Anna i taxin på väg till båten. Anna är äckligt brun!
Skål! Rom och cola i hytten.
Hängiga ögon?
Linus med hans freestyle
Black and White. Annas två veckor i Egypten syns ganska tydligt, själv blev jag kallad för gris efter att detta foto togs. Kanske finns en likhet?
Kryssningen bestod av 50 % dans, där bland en duett mellan Anna och Gp som det snackas en hel del om. Det var nog det vackraste jag sett. Hela gänget drog ner till karaoken, alla 23, och Gp och Anna stannade på dansgolvet där en tjej sjöng "Bed of roses". Avancerade lyft, graciösa rörelser, ömma blickar och hängivenhet är ord som beskriver duetten. Anna kastade sig i Gp's armar och han snurrade runt henne som en riktig prins. Jag hoppas att filmen läggs ut snart så att jag kan dela med mig av den vackra dansen här.
"Ööööhhh" Pigga Jonas och pigga Korp.
Obligatorisk body-shot ala charter ;) Om jag ska vara ärlig så var detta den första body-shoten jag någonsin skådat. Trångt var det också.
Läs skylten och säg det med finsk brytning.
Fanny bättrar på sin pojkvän Jonas smink
Plötsligt då jag och Gp dansade, blev vi med i en musiktävling. Vi förlorade mot en mamma med sina tre barn, men vi fick champagne och choklad som plåster på våra ömma sår... Då var det också dags att kliva av båten. det var nog lika bra...

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skoj !!! Det behövde du...supa skallen i bitar och dansa järnet utan betyg...



Lovade att säga till när nästa Gaykryssning är...

Det blir torsdag 29 april...du kanske har fullt upp då med plugget ?!



http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/galaxy/clubKak.htm



Annars är du jättevälkomminnen att hakalainen !!!



PUUUUUUUUUUUUZZ !!!

2010-03-02 @ 01:29:13
URL: http://www.levlivetleende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0