Något att se fram emot är detta:

Thailand here we come!
I december alltså.... Bara 9 månader kvar. Fick tillbaka lite pengar på skatten och eftersom jag är delägare i mammas företag får jag pengarna i december. Lagom till resan alltså! Mamma fyller 60 i januari så det här passar utmärkt.
Vi är trötta på Sverige och på all skit som hänt med mammas sjukskrivning. Tänk all skatt man betalar år efter år och så får man inte ens vara sjukskriven en månad efter sin mans död.... Detta får mig att vilja jobba svart ännu mer.
Jag till mamma: Det behöver inte bli dyrt heller, flygbiljett och hotell, men att leva där är ju i princip gratis.
Mamma: Ja, och så jobbar vi svart på stranden.
Jag: Du syr kläder och jag showar.
Mamma: Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom nyss hem från Thailand.. vill tillbaka direkt!

2010-03-27 @ 21:14:02
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0