Rekord - 13 timmar!

Jag som aldrig någonsin får en hel natts sömn sov inatt 13 timmar! Vadå slutkörd? Eftersom jag inte sovit mer än 4 timmar per natt (och i vissa fall noll timmar per natt) var jag extremt trött igår.
Jag fick massage av Andreas och efter det sov jag skönt hela natten till kl. 12.00 idag. Andreas ville inte väcka mig, trots att jag missade skolan idag. Väckarklockan måste jag bara stängt av. Idag ska jag också till läkaren för att få sömnpiller. Hon föreslog det då jag blev sjukskriven en vecka i samband med pappas begravning, så jag tror nog inte att det blir så svårt att ordna det. Wish me good luck!
Ps. Passande då det är internationella sömndagen den 21 mars, verkar också som att det är internationella sömnveckan. Bara att snarka på då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0