Ute på farligt vatten...

Det kan man verkligen säga hörrni. Och mina boots kan inte hjälpa mig i dessa vågor.
Jag utmanade en tjej och hon utmanade tillbaka. Snart kommer det att ske en tävling mellan mig och en mästare. Hur ska jag med min usla matlagning kamma hem vinsten??? Mina vänner har alltid skrattat åt mig i köket, min familj har alltid skrattat och här på bloggen kommer jag snart vara med i en matlagningstävling!? Bäst för mig att krypa till sängs och fundera ut nåt riktigt bra, annars är jag kokt... Eller stekt för den delen...
Får jag kanske ha en kock som assistent?

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hihi, matlagning är superroligt! :) ♥

2010-03-09 @ 05:25:54
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Katja

Haha du glömde att nämna att jag gör min mat i en KAFFEKOKARE! Mästare!? :)



Vad säger du om Flygande Jakob? Jag har varit sugen på det länge men det har alltid kommit något i vägen när jag ska testa att göra just den rätten. Jag lägger ut inlägget lite senare idag. Inga särskilda regler va? När ska deadline vara? Typ.. Torsdag?!

2010-03-09 @ 09:37:24
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0