Vad pratar han om egentligen?

Min granne är lite skum. Jag hör jämt att han pratar, men han bor inte tillsammans med någon. Då jag precis flyttat in här trodde jag att han pratade i telefon, men kom ganska snabbt fram till att han faktiskt pratar för sig själv.
En gång då jag var på toa hörde jag honom gapa "JÄVLA BABIANER!" Då jag kom ut i rummet igen såg jag att det var nåt program om en stamm från ett Afrikanskt land. Min granne är alltså rasist och pratar konstant för sig själv. Det är ingen granne man knackar på och frågar efter mjölk ifrån... Då vi hade Halloweenfesten mötte vi även honom halvt liggandes i korridoren, han var stupfull och hade låst sig ute. Det är trevligt med grannar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0