Michaela gör som många andra mammor...

HAHAHA! Jag dör av skratt då jag ser den här bilden.
Grejen är att vi som gick i musikalklass på högstadiet fick lära oss afrikanska sånger på musiken. Vi sjöng dem i stämmor och de är verkligen jättevackra, vilket afrikanskt land de kom ifrån fick vi dock inte veta. Sjukt egentligen eftersom vi klagar på USA för att de säger att de har varit i Europa, men ingen aning om vilket land. Jaja! Jag ska komma till saken tänkte jag.
Vi brukade iaf sjunga dem och låtsades att vi dansade kring en eld och Michaela kom på den briljanta idén om att låtsas-ammade en unge samtidigt. Fördomen om att afrikaner alltid dansar, trots att de ammar eller äter har i och med denna bild bevisat att det inte alls bara är afrikaner som gör annat samtidigt som de ammar... Eller hur Michaela? :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

men jag ar en wanna-be neger

2009-12-02 @ 06:37:24
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: Betty

HAHAHAHA KLOCKRENT!

2009-12-04 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0