Micke

Min systers kille/man Micke var lite vrång igår. Han anser att han är ett varumärke som inte folk ska utnyttja, han anser att jag borde frågat honom om jag fick lägga upp bild på honom på bloggen. Han anser också att jag är skyldig honom en förmögenhet eftersom jag la upp bild på honom....
Just därför lägger jag upp bilden igen. HA! Rätt åt dig. Jag tror nog att han blev lite mallig, kände sig som en kändis och egentligen inte alls blev vrång .) Men så är det ju då man är känd och folk till höger och vänster ser honom som ett varumärke man kan dra nytta av.

Kommentarer
Postat av: Lilla storasyster

På mig får du alltid lägga upp BRA bilder på:)

2009-11-11 @ 15:28:59
Postat av: Milda Matilda

Då blir det helt plötsligt svårt Johanna....

2009-11-11 @ 15:32:15
Postat av: Micke.......

Hmmmmmmmmmmmm !!!!

2009-11-12 @ 21:30:39
Postat av: Söta lisa

Han är lika söt som valpen....

2009-11-17 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0