Mina systerdöttrar

Jag skymtade några Victoria's secret påsar på en bild i min syrras blogg :) Hon och hennes kille bloggar under deras USA-resa. Mest för att vi i resten av familjen ska bli avundsjuka och för att vi billigt ska kunna informera syrran om hennes två döttrar som har huset för sig själva....
Mammas kommentar om hennes dotter (min systerdotter) i hennes blogg:
Hej! Var till er ikväll. Snyggt och fint. Becca är så duktig på att städa. Hon pluggar hela tiden, är så ambitiös. Melina jobbade, lika flitig och duktig hon också. Ni behöver inte vara orolig. Becca kommer för tidigt till skolan varje morgon.
kramar från oss här i blåsiga vindar.
HAHAHA! Rebecca är så jävla smart. Lägger fram skolböcker och allt. Melina har tatuerat sig, vet min syster om det? :) Mina älskade små systerdöttrar!

Kommentarer
Postat av: ma

Jag har bra koll, ringer på morgonen och väcker Rebecca, Melina börjar ca. 10.00, henne behöver jag inte väcka. Tatueringar = information från syster Johanna. Kolla hur bra det går för Rebecca i skolan, hon bara höjer allt.Förresten så är Melina nöjd med sin tatuering. Inte min grej, men alla kan välja själv, jag respekterar det. Följer du med imorgon till Nacka för ytterligare koll hur läget är?

Hälsningar din kära mor.

2009-10-13 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0