Tyskland mot Holland!

Här kommer lite bilder från festen i lördags. Annica ska till Holland som utbytesstudent och Linnéa till Tyskland. De hade styrt upp med massa roliga lekar och aktiviteter under kvällen och ett av momenten var ansiktsmålning. Andreas och jag kom som ett tyskt Adidas-par såklart. Det var på Adidas vi träffades för första gången och det är där vi båda jobbar. Sen vet ni väl att Adidas är tyskt? ;) Tyvärr ser man inte vad vi har på oss, men båda hade knästrumpor iaf :) Och jag fick en musche som var väldigt lik den där kända tysken under andra världskriget. Då det dök upp en "riktig" tysk tjej, gick jag och tvättade bort den. Hon hade nämligen frågat varför jag hade Hitler-mustasch...
Nu ska jag leta fram bra musik som jag ska ha till en koreografi på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0