Lördagskvällen med Carro

Vi började kvällen med lite mat och vin. Faktiskt inte så mycket vin. Men eftersom vi båda var lite slitna efter veckan bestående av mycket jobb, blev detta resultatet:
Jag skrattar så att jag får ont i magen eftersom Carro inte kan gå normalt ner för trappan. Snurrig efter vinet håller  hon sig hårt i räcket. Samtidigt som jag tar kort på tanten, ramlar jag själv.
Carro lämnar mig halvt sittandes i trappan.
Sedan drog vi till nåt ställe här på Kungsholmen och senare till Malmen med mycket trevligt sällskap! Igår låg vi och solade i Rålis, pratade skit och åt kakor. En toppenhelg helt enkelt. Idag ska jag handla, städa och tvätta. Finns ändå inget skoj att göra då regnet öser ner.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0