Ni får igen!

Anna och Johanna fortsätter att förpesta min vardag. Det plingar till i mobilen och jag blir glad. Ända tills jag ser att det är från A eller J. Då vet jag att det kommer vara en ful bild på dem vid poolen eller på stranden, eller bara ett liten hälsning om att de har det bra i värmen med en kall öl.... De är ju i Egypten och har det bra och det ända de gör är att jävlas med mig och de njuter av det! TVI VALE!
Därför tog jag på mig Annas linne idag då jag gick till skolan. Hon glömde det hemma hos mig i fredags. Perfekt, tänkte jag. Idag ska jag svettas som en gris, då jag jag lika gärna svetta ner hennes linne.
Här får du lilla Anna:
Här är jag svettig och luktar illa, ditt linne är även svettigt och luktar illa. Puss :)

Kommentarer
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

Sorry for att vara en pain in the ass men du har fatt en award pa min blogg. kolla in http://swedish.blogg.se/2010/february/utkast-feb-3-2010.html#comment

puss kram

2010-02-04 @ 16:08:19
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0