Pensionär?

Andreas lillasyster Sara skämtar friskt om min och Andreas lördagskväll framför Melodifestivalen (kolla in kommentaren under inlägget innan). Vadå snart in på hem??? Melodifestivalen en lördagkväll var det största nöjet för mig på hela veckan Sara! Nästa gång vi ser dig kommer jag att ge dig ett nyp i kinden och Andreas kommer att hytta med sin käpp och skrika "UNGJÄVEL!" igen. Nämnde jag att vi drack folköl till Melodifestivalen? Och att vi åt svennebanan-maten tacos till middag? Dessutom det där med kvinnan i köket och mannen som ordnade det tekniska. Festligare än så kan det nog inte bli! Eller vad säger du Sara? :)


Men idag är det ombytta roller som gäller. Kvinnan klipper film och konverterar VOB-format till AVI-format. Tyvärr går filmklippningen åt helskotta! Ljudet ligger efter bilden på ett ställe och jag vette sjutton hur man ska göra för att synka det. Resten av filmen är däremot ok, jag gör så jäkla snygga effekter också. Yeah.


Kommentarer
Postat av: Sara R

HAHA ! va roligt jag har inte sett det här förrän nu! :P Ni är sööta :)

2010-02-18 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0