Allt sker samtidigt

Förmodligen kommer jag att bli varslad. Inte nog med att pappa är borta, jag kommer inte ha nåt extrajobb utöver skolan. Konstigt bara att alla som jobbar extra fått veta att de inte har nåt jobb kvar...förutom jag.
Hade jag inte haft en pojkvän som jobbade på samma jobb som jag (och ja, det var så vi lärde känna varandra...heeeheee) hade jag inte vetat om det än. Tydligen jobbar jag sista gången i helgen, men chefen har inte berättat det för mig än. Snällt va? Själv skrattar jag faktiskt nästan åt det, eller rättare sagt; bryr mig knappt. Har börjat på ett nytt CV.
Ok, det där lät bara kaxigt, men det var inte alls så jag menade. Vissa saker blir små i jämförelse med andra. Som t.ex. det som hände med pappa. Jobb, eller utan jobb. Jag överlever ju iaf!
Nån som vill anställa mig? Jag gör vad som helst förutom hamburgare och kaffe!

Kommentarer
Postat av: Micke

Va, vadå inget kaffe...?

2010-01-26 @ 23:03:30
Postat av: Tilda E

Jag kan anställa dig. Du kan bli min assistent. Uppgifterna innefattar att göra kaffe, bära mig fram och tillbaka till skolan och mata mig vid behov. Arbetet kräver B-körkort och att du flyttar till Jönköping. Vill du komma på intervju?

2010-01-27 @ 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0