Blommor till pappa

Vi har beställt blommor från Danne och Maria idag pappa. Du kommer älska alltihop! Du älskade rosor och det är vad det mesta kommer att bestå av. Jag är också nästan klar med bilden till programmet som vi ska ha på din begravning. Jag hoppas att du kommer att gilla den.
Idag kom mormor och vi var vi i kyrkan på en sån där minnesstund för dig. Alla som hade dött fick ett varsitt ljus. Jag blev arg. Alla som hade gått bort var över 84 år och sist sa de ditt namn, du blev bara 61 år gammal. Du hade så mycket mer att ge! Du hade planerat att du skulle köpa en labrador tills din pension, då skulle du ha all tid i världen att vara ute på landet, vara ute och gå och åka båt. Men du hann inte ens dit. Jag hoppas att du får göra det nu. Vart du än befinner dig. Jag och Michaela hoppas på att du och hennes pappa Tord är tillsammans och har det bra. Tänk att vi två, vänner sedan vi var 6 år gamla och fortfarande bästa vänner, förlorade våra pappor inom samma halvår.
Den 9:e juni fick vi reda på att du hade cancer och den 13:e juni dog Tord. Varför försvann ni bara? Kom tillbaka pappa. Jag saknar dig så mycket. Det känns så konstigt då du inte är här... Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0