Längtar till den underbara staden!

Från favoritkvarteret Bairro Alto i Lissabon:
Vägen upp till gayhotellet Anjo Azul som jag och Joao alltid bodde på
Sen natt med nybakta goda ting. Jag, Joao och Vanda
Favvostället Anjo Azul, där får man annat än choklad på kudden ;)
Utanför hotellet, på väg ut på karneval i Bairro Altos barfyllda kvarter. De små kullerstensgatorna med de söta, dekorerade balkongerna, tvätten som hänger på små ställ från allas hushåll och det ständiga oljudet gör Bairro Alto till den mysigaste platsen i Lissabon. Ni ser, jag skulle kunna skriva en reseguide till stället!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh...köpte ni de goda tingen på det lilla skumma stället i Bairro alto? Skumt ställe det där, men sjukt gott natt-käk=)

Puss på dig, miss u

(och måste erkänna att jag är en aningen avis på dig som åker tillbaka till Lisboa)

2010-01-19 @ 15:37:48
URL: http://fannynilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0