Dejt till min vän Anton

Min heta vän Anton är ett riktigt kap. Han bjuder på sig själv, är nästan alltid glad och en sann lyssnare. Anton är en kille av den där kramgoa sorten och bor rent och snyggt i en stor lägenhet. Han längtar efter att gå på dejt med en söt och charmig tjej. Kanske är det DU?
Han är inte efterbliven om ni tror det. Nej nej, han är bara sämst på att ragga. Däremot är han en riktig charmör, lagar god mat och får oss vänner alltid att skratta.
Är du intresserad av min heta vän Anton?
Maila då till [email protected]

Kommentarer
Postat av: Betty

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!

2010-01-25 @ 15:47:14
Postat av: Syrran som döpt sin son efter den fantastiske Anton!

Du måste ju tillägga att han har en tuff 940, och letar husbil......det faller väl vilken tjej som helst för;)

2010-01-25 @ 17:33:53
Postat av: anton

betty, va skrattar du åt? :(

å inte husbil, husbuss, å det har jag lagt på is!

du gör det inte lätt för mig, gamling! jag har iaf andra planer, å de är än mer charmerande! vi får se va banken säger imorgon! hjulen är i rullning... :)

2010-01-25 @ 18:19:30
Postat av: Karolina

Hahahahaha... Anton, Lycka till! :P

2010-01-26 @ 14:10:57
URL: http://www.karolinawiberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0