Helgen på Vätö ger mig mardrömmar OBS! Varning för bajs.

Det där lät hemskt! Mitt landställe är mysigt, jättemysigt! Dock slutade min och Antons lördags kväll på ett jävligt skitigt sätt...
Morgonsång!
Anton, Vide, Johanna, Benjamin, Fanny, Daniel, Sabrina, Jocke och jag åkte till mitt land i fredags. Det blev en mysig vistelse med mycket alkohol, grillning, spel och lekar. Dock drömmer jag fortfarande mardrömmar om helgen. Jag andades bajs och amoniak i tre timmar! Det var det äckligaste jag gjort!
Vid midnatt blev jag lite kissnödig och skulle gå på toa, mulltoa rättare sagt. Vad möts jag av? Brun vätska över hela golvet! Jag fick panik och gick in till folket i stugan. "Det är bajs över hela golvet!" Anton följde med mig ut och konstaterade "Det ÄR verkligen bajs över hela golvet." Jag satte på mig gummistövlar och gummihandskar, redo för att ta hand om bajs!
Ni som kan mulltoor (för ni är säkert jättemånga...) vet att det är en liten lucka under själva sitsen. Den ska man dra ut och tömma lite då och då vilket min mamma hade gjort dagen innan jag och mitt kära, bajsnödiga kompisgäng skulle ut till Vätö. Dock hade vi skitit sönder toan! Jag öppnade iaf den där jävla luckan (får kväljningar bara jag tänker på det) och ut väller ännu mer bajsvatten! "OLUFOIYUHNBK;NNNNNN!" sa jag ungefär... Och bad Anton hämta mer papper. Detta gick inte att torka med trasa. Bajssörjan läckte ända ut i farstun på huset. För att jag skulle orka bära ut lådan med bajs, var jag tvungen att ösa ut hälften i en papperskorg med hjälp av en glasslåda. Efter tre timmars bajstorkning var vi äntligen klara. Anton agerade min assistent och drog ut papper från rullarna eftersom jag hade fullt av bajs på mina gummihandskar och hämtade allt jag bad om. Vi tog slut på två paket med hushålls och toapapper....
Jag var helt slut efteråt, tog en dusch och skrubbade min arma kropp. Då jag kom tillbaka till stugan möttes jag av snarkningar. De andra sk "vännerna" somnade tydligen tidigare än vanligt. Men jag anklagar er inte, för jag skulle gjort samma sak. Vem fan vill torka bajs en lördagsnatt?!
Jag misstänker även att just en av dem är mest skyldig. Jag tänker inte nämna några namn, men denne person gav konstiga ifrån sig mycket underliga ljud under natten. Jag och Anton firade kvällens fest med en varsin öl och låg framför brasan tills jag somnade. Till och med Anton som jobbar som sopgubbe, hade svårt att hålla kväljningarna borta. Tänk er då hur äckligt det var. Precis som han sa "Det här går inte att beskriva för någon, de andra kommer inte fatta hur äckligt det var."
(Som vanligt är det inte pojken på bilden....)
Nu ska jag bjuda er på finare bilder från Vätö (från både min och Sabrinas kamera):
Mama Fanny försöker sig på ghetto-poser. Varför ser du så undrande ut mama? :)
Nöjd Aton bakom ölarna
Min prins
Brännande kärlek...
Vem av er hoppade sönder altanen?

Kan det vara han i mitten?
Hålet fick ett parasoll och en svalkande öl.
Fina vänner lagar det de har sönder!
Kissnödig Vide och kissnödig Johanna. På väg till den blå lagunen.
Frukost...
Lekar arrangerade av mig och Anton.
Irländsk fylla: Snurra 10 varc, drick 5 klunkar öl i balans.
Vide konstaterade och lärde oss att det var BRÄCKT vatten i kanalen :)
Min prinsessa Johanna önskade sig ännu en prins.
Den blå lagunen
Det vackra och nykära paret Johanna och Benjamin vid den blå lagunen.
Jag hoppas att ni, mina vänner, älskar mig ännu mer efter denna helg. Jag har faktiskt hållit i alla eras bajs!

Kommentarer
Postat av: Din icke bajsnödiga syster

Jag hoppas VERKLIGEN inte att det var mina gummistövlar du lånade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-30 @ 14:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0