Jag är fan starkare

Juni -09 - Pappa får diagnos cancer
December -09 - Pappa dör
Juni -10 - Slut med A
Vad fan hände egentligen? Dessa dagar har jag frågat mig själv om jag är värd det här. Varför är jag så olycksdrabbad just nu? Urs vad ont det kan göra. Ska inte tänka så mer. Det har öppnats nya dörrar och jag ser fram emot en hel del :) Jag tänker positivt hela tiden. Jag är fan inte värd det här. Dessutom är jag sjukt stark. Jag hoppas att min pappa ser det.
Trots allt som hänt den senaste tiden har jag varit en jävla mur att luta sig mot. Jag har stöttat och hjälpt. Men vart finns tacksamheten? Inte ett jävla tack har jag fått. Svaga människor kommer tyvärr i vägen ibland och gör livet surt. Nu är det jag som ska leva och ha kul.
Tack för alla fina kommentarer! Både via mail och här :)

Kommentarer
Postat av: x

Du är starkare än vad du tror!

Det har du alltid varit.

Allt det här tragiska och tråkiga som har hänt dig har satt din styrka på prov, kan inte mer än annat beundra dig, hur fin du är som människa, även när du har haft det som du har haft under denna tid, har du finnits för andra och brytt dig om dina medmänniskor.

Finns så få människor som är så fina som dig.



Du har egenskaper som folk avundas och beundrar dig för.

Det enda som gör mig ledsen är att det finns för få kvinnor som dig.



Världen skulle vara en vackrare och underbarare plats att leva i om det fanns fler av dig.



Du är stark, likaså din vilja.



Du kommer alltid att vara älskad.

Sluta aldrig vara den du är.





2010-06-10 @ 03:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0