Rolig dag!

Idag har jag undervisat på mitt dansläger för vuxna - vilken härlig grupp! Hade askul. Ikväll blir det födelsedagsfirande för klasskompisen Graciette som fyllt 25 och imorgon fortsätter danslägret.
Konstigt nog mår jag så himla bra just nu. Jag känner mig helt fri och glad! Självklart var jag ledsen, men shit vilken skillnad det är på mig nu i jämförelse med hur jag mådde för bara några veckor sedan. Jag mår så himla bra! Så här bra har jag inte mått sedan innan pappa fick diagnosen. Efter det gick allt utför. Jag förstår att jag inte var den roligaste flickvännen, kompisen osv... Men vännerna kunde ta det.
Jag måste säga att jag har världens finaste vänner. Ni betyder så mycket för mig. Säger det alldeles för sällan, men Vide, Anna, Tess, Mickan, Johanna, Fanny, Pernilla, Jenny, Karin, Betty, Anton, Carro, Malin mfl mfl... Ni är underbara! :) Jag är så glad över att ni finns! Även alla klasskompisar som är så himla fina, vissa umgås jag kanske inte med mer än i skolan, men det spelar ingen roll - ni har stöttat massor!
Nu ska jag bli fin inför kvällen! På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: tess

du ÄR GRYM Hjärtat,för mig är du underbar och stark,det är jobbigt när folk säger att man är stark och alla förväntar sig att man e stålkvinnan som alltid finns där och lyssnar när andra mår dåligt,men aldrig är det någon som frågar hur man själv mår för det syns ju inte...poker face kanske det kallas,men oftast är det vi som gråter i tystnad.tackar dig för att du är en sån fin vän också Tilda,vi är mer lika än vad man tror.

puss Hjärtat you ROCK !!!

2010-06-21 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0