Toppenhelgen!!!

Examensdagen i fredags blev en av de roligaste kvällarna på länge! Tack till alla underbara klasskompisar för det! Tack även ettorna på skolan som gjorde vår fest till den absolut bästa. Grym mat, grym service, grymma danser, grymt band som spelade och grymt arrangemang! Jag hade så jävla kul!
Dessutom var gårdagen med familj, grannar och vänner helt underbar. Tanken var att jag skulle ha en enkel tillställning - Ex-öl, men eftersom mamma bjudit in säkert 45 personer blev det ingen liten fest. Mamma hade gjort den godaste maten, syrran den godaste tårtan och vi skålade inte i öl... Min ex-öl blev som en studentmottagning med champagne ist. Men vad gjorde det? Jag fick de finaste presenterna och det var kul att så många kom! Tack alla!
Champagnefrukost!
Finaste flickorna: Jenny, Karin och jag
Avslutning på scenen
Och det snöade!
Rektor Lilja gillar snö och is....
Festen på kvällen hade temat Glamour! Röda mattan var utrullad och vi möttes av papparazzis i entrén.
Självklart fick alla avgångsstudenter en stjärna. Oj sicken dröm som gick i uppfyllelse...
Coolaste ögonfransarna. Är det glam-tema så är det.
Mottagningen hemma: Mormor är orolig för att Jimmy ska frysa...
Vackraste vännen Anna med sin temperamentsfulla och underbara pojkvän ;)
Jimpan!
Mormor: Nej, ta inte kort! Jag är så trött!
Efter att jag visat hur bilden blev: Men du ser ju inte heller bra ut.
Tack bästa mormor!
Utgång!
MITT VIN!
Anton och Jocke var ölsugna.
Oj vad långt inlägg.... Nu ska jag städa upp i min stökiga lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0