Mobbad?

Mitt i koreograferandet av Greaselåtarna blev jag så himla sugen på att sjunga så att jag har kört ett eget karaoke-race ensam i lägenheten. Tanken var att dra ut på stan för att handla lite olika saker, plugga lite osv, men jag var så inne i mitt sjungande att jag helt glömt bort dagens planering.
Här står jag i mjukbrallor, duntofflor och linne och sjunger "Hero" med Mariah Carey. Fjärrkontrollen får agera mikrofon och grannarna är min publik. Stackarna... Men kul har jag! Soulsistah enligt mig själv. Man får liksom ta i på wailningarna och använda händerna ala Mariah på de riktigt höga tonerna.
Sjung med mig, det är fredag för i helskotta!

Kommentarer
Postat av: Maria

Behöver du en körsångerksa som är en jävel på att waila så vet du att du kan ringa mig... ;)



Jag säger bara KA- RA- O- KE !!!!!



ha ha ha ha ha ha ha

2010-03-13 @ 00:52:40
URL: http://levlivetleende.blogspot.com/
Postat av: b.

Hello! Hur gör man sånn bild på headern?

2010-03-13 @ 10:18:36
URL: http://iamsoperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0