Åh mitt vackra Portugal!

I juni ska jag och hjärt åka till Portugal, min 25-årspresent är äntligen bokad! Vi är borta i två veckor, flyger direkt ner till Algarvekusten (som jag aldrig varit på), förhoppningasvis får vi låna min komis Joaos pappas hus i Vilamoura, sen är väl planen att åka runt till olika städer. Vill även åka upp till favoritstaden Lissabon för att gå på alla gay-klubbar och promenera på de små söta kringelvägarna. Älskar Lissabon! Algarve verkar inte heller helt fel.

Bild på Vilamoura:


LÄNGTAR!

Ikväll har vi ätit räkor (läs jag), en sjukt god brieost, druckit 3,5:or och ätit chips. Jag tyckte även att matchen Villareal - Barca var sjukt underhållande. Hör på det Bosse! Man blir som man umgås... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0