Första frukosten utomhus imorse!

Mysigt va? Visst, jag har en filt runt benen, men sedan blev det för varmt för filt.
Nu är det vår :)
Idag har jag och hjärt varit och hälsat på pappa vid graven. Jag köpte ett hjärta som var i sten och en jättesöt lykta på lantagen som jag la på graven. Lyktan var pytteliten, det ryms bara ett värmeljus i. Kan lägga upp bilder imorgon. Sedan var vi och hälsade på Mickan och Poppy, hon var så söt! Poppy alltså. Ok, Mickan du var också gullig.
Hjärt tror att han är trädgårdsmästare... Han köpte en liten en som han har planterat i en adidas-kruka. Stoltheten i hans ögon går inte att missa.
Nu är det dags för plugg och förhoppningsvis lite Humorgala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0