Hej bloggen!

Vet ni! Jag är klar med både uppsats och redovisning och på söndag är första visningen. Jag har även en ny mobil med 12.1 megapixelkamera! Så jävla cool. Här ser ni bilder som jag tagit med den (dessa är dock inte de bästa då de flesta är tagna i mörker):
Imorse, stjärt på väg till jobbet.
Inomhus, ganska mörkt. Bra kvalle iaf. Motivet skulle bra sett lite glad ut så.
Ikväll var vi på promenad längs vattnet. Ser precis ut som promenadbryggan i Riddersvik (hässelby, där jag kommer ifrån och som jag för övrigt ska till och ha picknick med Mickan imorgon).
A spanar efter vilda djur..
Dos-pillaren
Vi kan aldrig bli fina på bild ihop.
Och KOLLA! En utter!!! Jag blev helt till mig! Vi går två meter från vattenbrynet och en fet utter kravlar sig ned i vattnet och simmar ut. Hann inte få upp kameran i tid. Men ni ser att den simmar där ute. Finns det ens uttrar i Sverige? Det MÅSTE varit en utter. Brun och tjock som en bajskorv.
Och kolla igen! En liten kotte :) Rädd och ledsen över att jag klappade den.
Nu bli det snart sängdags och imorgon hoppas vi på sol igen. Mickan, Poppy och de som vill ska ha picknick i Riddersvik. Sedan blir det studentskiva för systerdotter Melina. Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0