Mickans fest

Snodde dessa bilder från Michaelas facebook:
Vi förfestade hemma hos M's mamma för att sedan gå till det sämsta stället i världen - Ambassadör. Helt allvarligt, det är ett horhus bokstavligt talat. Men vi hade kul, sällskapet gjorde ju allt och det var så jävla kul att gå ut med min älskade Michaela! :) Det var ju ett tag sedan... Sist vi festade ihop var december 2008... Sedan vart hon ju gravid och avståndet till Australien har ju påverkat en del.
Från min mobil:
EN minut innan den här bilden togs, välte jag ut en killes drink som han precis hade betalat för :/ Stackarn.
Kul kväll igår! Somnade dock vid fyra, halv fem och gick upp tio för att jobba. Är helt slut och ögonen glänser i den röda tonen... Nu ska jag vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0