Min trädgårdsmästare

Våren är här och A var sjukt sugen på att inreda sin lilla uteplats. Han ville ha en en-buske i en kruka (?) Och han tänkte till en början ta en av dessa buskar:
Jag pikade lite om att jag inte trodde att de skulle funka att ha i en kruka... Men han svarade erfaret att det visst skulle gå, krukan (den berämda adidas-krukan) är jättestor.
Kolla in  lyckan han utstrålar "ååhhhhh buskar ahhh"
Efter lite övertalning valde han denna lilla grantopp, den passade ju perfekt!
I bakgrunden ser ni trädgårdsmästaren sopa bort grus. Han var så otroligt stolt över sin kruka och buske/blomma och påminde mig ett flertal gånger under kvällen hur fint han hade gjort. Jag tror han drömmer om en lite större trädgård att påta i, han verkade ju helt klart gilla att plantera och fixa...

Kommentarer
Postat av: Maria

Andreas har rätt...du har FEL FEL FEL !!!



Det går vist att plantera växten i en sådan kruka...speciellt om det står Adidas på den...

Och det är ingen GRANTOPP som du säkert vet...utan en buxbom...

Varför sa ni inte till innan...?

Hade ju kunnat fixa en "grantopp" till inköpspris...för dessa är inte billiga i butik...



Säg till Köttstycket att kontakta oss om det är ngt annat han behölver till sin lilla plätt...



PUUUUUZZ

2010-05-04 @ 10:09:10
URL: http://levlivetleende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0